اهداف استراتژیک
اهداف استراتژیک
اهداف اصلی
- استفاده علمی از نیروهای جوان طراح و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه
- تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران وجهت دهی به آن
- تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا
- تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار
- تولید بر اساس کیفیت با بکارگیری ماشین الات روز دنیا
- مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول
- ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران
- جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد
- ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی
- معرفی برند کفش EXIST در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی
- تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست
کفش EXIST با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال ۱۴۰۴ به این اهداف نائل اید.