اهداف استراتژیک

اهداف استراتژیک

اهداف اصلی

  • استفاده علمی از نیروهای جوان طراح  و متخصص برای حفظ خلاقیت و نوآوری در مجموعه
  •  تشکیل اتاق فکر در صنعت مد کفش ایران  وجهت دهی به آن
  • تلفیق علم و تجربه برای ارائه استاندارهای طراحی با متد روز دنیا
  • تشکیل گروه بازاریابی برای تحقیق و توسعه ، شناخت بازار
  •  تولید بر اساس کیفیت با  بکارگیری ماشین الات روز دنیا
  • مدیریت هزینه با حفظ بهترین کیفیت در عرضه قیمت مناسب محصول
  • ارائه روش های نوین فروش در صنعت کفش ایران
  • جذب و حفظ نیروهای متخصص و کارآمد
  • ترویج فرهنگ حمایت و مصرف کالای ایرانی و حفظ سفره کارگر ایرانی
  • معرفی برند کفش EXIST   در ۱۰ برند اول صنعت کفش ایران بر اساس نوع طراحی و تولید تخصصی
  • تشکیل باشگاه مشتریان کفش اگزیست

کفش EXIST  با یاری خداوند ، با عشق و همت بین رده مدیریت و پرسنلی با تحقیق و تفکر و با برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در تلاش است که تا سال ۱۴۰۴ به این اهداف  نائل اید.